Ing. Aneta Průšková

Master's thesis

Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby

The Prominent Figures of the Czech Contemporary Audio-visual Advertising Creation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, zejména v ní se vyskytujících rolí výjimečných tvůrčích osobností v České republice. Práce se zaměřuje především na soudobé reklamní tvůrce – vybrané zahraniční a zejména české. Cílem práce je identifikovat autorské postupy jednotlivých autorů – popsat jimi použité tematizace reklamního sdělení a zejména metody vlastního traktování marketingového …more
Abstract:
This thesis follows up audio-visual advertisement, namely the exceptional figures involved therein in the Czech Republic. The papers’ focus is aimed at contemporary creators – selected foreign and especially Czech. The objective here is to identify the approach of the individual authors and describe the different methods and themes they use within their advertising message as well as the way they deal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní