Bc. Jana Vaňková

Diplomová práce

Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze …více
Abstract:
This thesis aims to improve perception of people with Down syndrome by the the majority of society by means of social marketing tools, enhance objective awareness of this diagnosis and help these people to integrate into common economic, educational, cultural, and social life. Based on the academic definition of social marketing and its tools, the definition of Down syndrome and social inclusion, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaňková, Jana. Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace