Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu – Bc. Dominika Dvořáková
Bc. Dominika Dvořáková
Master's thesis
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
The Role of Supporting Measures in the Process of Adaptation of Pupil with autism to Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu běžného typu v kontextu inkluzivního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezena specifika edukace žáků s PAS na základní škole, aspekty jejich procesu adaptace na školní docházku a podpůrná opatření uplatňovaná ve vzdělávání těchto žáků. Cílem výzkumné části je zkoumání role podpůrných …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the role of supporting measures in the process of adapting a pupil with ASD to a mainstream primary school in the context of inclusive education. The theoretical part defines the specifics of education of pupils with ASD at primary school, aspects of their process of adaptation to school attendance and supporting measures, which are usually applied in the education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ir6wi/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Poruchy autistického spektra jako indikace pro hiporehabilitaci
Evelína Hošťáková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová