Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o. – Bc. Gabriela Blahová
Bc. Gabriela Blahová
Bachelor's thesis
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Promotional strategy of company FenStar s.r.o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. První, teoretická část vymezuje teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je propagační strategie, její plánování, marketingová komunikace a další marketingové pojmy. Druhá, analytická část uvádí základní údaje o společnosti, její vlastní analýzu současné situace a analýzu konkurence. Část třetí obsahuje návrh nové propagační …moreAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis is the proposal of a new promotional strategy. First, theoretical part define the theoretical knowledge related to tackled the problem, such as a promotional strategy, its planning, marketing communications and other marketing concepts. The second analytical section provides basic information about the company, its own analysis of the current situation and analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ky9l4/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Dušan Kadrnožka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva