Bc. Soňa Danihelová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Marketing Strategy of the Selected Artist with Focus on Communication Mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části …více
Abstract:
The Master's thesis studies the marketing strategy plan of the selected artist focused on the communication mix subsequently applied in practice. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the marketing communication tools and research on the art market. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Danihelová, Soňa. Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe