Jesika Freibergová

Bakalářská práce

Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ

Reflections of World War II in fiction and cinema and other auviovisual media as a source for Inquiry-Based learning at the secondary level in history
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reflexí kriticky vybraných motivů zobrazování druhé světové války (rodinný život, dětství, vojáci ve válce aj.) v domácích i zahraničních kinematografických, fotografických a tištěných zdrojích podle metod badatelsky orientované výuky (BOV). Teoretická část se zaměřuje na podstatu badatelsky orientované výuky a na její vliv na vzdělávání žáků nejen na 2. stupni základních …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on reflecting critically selected themes of World War II portrayal (family life, childhood, soldiers in the war, etc.) in domestic and foreign cinematographic, photographic, and printed sources, based on inquiry-based learning (IBL) methods.The theoretical part concentrates on the essence of inquiry-based learning and its impact on the education of students, particularly
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Milan Ducháček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Freibergová, Jesika. Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Dějepis se zaměřením na vzdělávání / Dějepis se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání