Bc. Petr Neckař

Master's thesis

Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje

Psychological factors affecting sales support
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu využití psychologie v oblasti marketingu. Jejím cílem bylo zhodnotit marketingové aktivity vybrané společnosti, konkrétně AAA Auto. Teoretická část se zaměřila na představení poznatků týkajících se možností podpory prodeje, a to i s využitím aspektů psychologických, a také na psychologii reklamy. Praktická část pak byla rozdělena na dvě části, první hodnotila online …more
Abstract:
The diploma thesis is devoted to the topic of the use of psychology in marketing. Its aim was to evaluate marketing activities of a selected company – AAA Auto. The theoretical part focused on introduction of findings on sales promotion possibilities and its psychological aspects including advertising psychology. The practical section was divided into two parts. The first one evaluated on-line banner …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses