Bc. Zdeněk Netolický

Bakalářská práce

Internet jako inzertní médium

Internet as advertising medium
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetem jako inzertním médiem. V teoreticko-metodologické části se práce zabývá teoretickými východisky pro působení masových medií s přihlédnutím k internetu označovanému za nové médium současnosti. V této části práce je dán zřetel na historii internetu, internetovou komunikaci či reklamu v jeho prostředí. Na základě analýzy a stanovených teoretických východisek byla …více
Abstract:
The bachelor theses deals with some aspects concerning concept Internet as advertising medium. In theoretic and metological section this disertation is concerned with teoretical starting points of influence mass medias with regard of Internet reffered to as new present medium. In this part of work is given consideration of history of internet, Internet communication or advertisement in his environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace