Ing. Pavla Libenská, DiS.

absolventská práce studenta CŽV

Příprava výuky učitele ekologie s využitím AI

Preparing Ecology Teacher Instruction Using AI
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá využitím umělé inteligence (AI) v přípravě výuky ekologie. Kvantitativní výzkum s využitím dotazníku ukázal, že učitelé ekologie vnímají potenciál AI pozitivně, ale mají i obavy. Autorka doporučuje rozvíjet workshopy pro učitele a podporovat implementaci AI ve vzdělávání.
Abstract:
This thesis explores the use of artificial intelligence (AI) in ecology teaching preparation. A quantitative survey-based study revealed that ecology teachers perceive the potential of AI positively but also have concerns. The author recommends developing workshops for teachers and promoting the implementation of AI in education.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání