Bc. Barbora Olenočinová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication
Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Analysis of marketing communication“ is to analyze current communication campaign of the company Siemens Healthineers. The first part of the thesis is concentrated on the definition of marketing communication, marketing planning and trends in marketing. Second chapter of the first part of the thesis focuses on communication plan, it’s parts and creative process. The …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Analýza marketingovej komunikácie vybraného podniku“ je analýza súčasnej komunikačnej kampane spoločnosti Siemens Healthineers. V teroretickej časti je postupne definovaná marketingová komunikácia, komunikačný proces a trendy v marketingovej komunikácii. V ďalšej kapitole na to nadväzuje komunikačný plán, jeho súčasti a tvorba. V praktickej časti je oboznámenie sa so spoločnosťou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta