Ivana Dvořáková

Diplomová práce

Návrh PR kampaně se zapojením sociálních sítí pro firmu Agátin svět

Marketing campaign proposal with employment of social media for Agátin svět
Anotace:
Diplomová práce má za cíl navrhnout PR kampaň se zapojením sociálních sítí pro Festival Kreativního a logického hraní, který je stěžejní událostí prodejce hraček a her Agátin svět. PR kampaň autorka plánuje podle modelu SOSTAC. Začíná analýzou relevantních sekundárních a primárních dat. Pro získání primárních dat autorka používá kvantitativní výzkum, konkrétně dotazníkové šetření za účelem zjištění …více
Abstract:
The thesis aims to propose a PR campaign involving social networks for the Creative and Logical Playing Festival, which is a pivotal event for the dealer of toys and games Agátin svět. The PR campaign is planned according to the SOSTAC model. It starts by analysing relevant secondary and primary data. To obtain primary data, the author uses quantitative research, Questionnaire Survey to determine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76427