BcA. Veronika Holíková
Diplomová práce
Dřevo v grafickém designu
Wood in Graphic Design
Anotace:
Práce shrnuje nejdůležitější momenty v historii grafického designu, ve kterých dřevo hrálo významnou roli. Zaobírá se především vývojem dřevěné matrice, mexickou tradiční grafickou, ale i současnými tendencemi v grafickém designu, využívajícími dřevo technologicky i koncepčně.Abstract:
This work summarizes the most important moments in the history of wooden material in the context of development of the graphic design. It also shows evolution of wood as a printing tool, traditional mexican graphic art and contemporary trends in graphic design using wood as a technological and conceptional material.Klíčová slova
Grafický design vizuální komunikace typografie dřevo dřevořez dřevoryt xylografie tisk knihtisk matrice egyptienka Century Guild of Artists mexická grafika Taller de Gráfica Popular José Guadalupe Posada Calaveras symbolika logo logotyp vizuální identita vintage font ekologický design laserování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dipl. Ing. Michael Vašků
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holíková, Veronika. Dřevo v grafickém designu. Zlín, 2015. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková -
Vizuální identita
Monika MYSLIVEČKOVÁ -
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská