Bc. Michaela Kostrounková

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Srovnávací reklama je v tuzemských podmínkách od roku 2001 povolenou marketingovou technikou, díky harmonizaci s právní směrnicí EU 2006/114/ES o klamavé a srovnávací reklamě. Srovnávací reklama je v české právní praxi upravena v ustanovení § 2980 NObčZ. Pro vytvoření přípustné srovnávací reklamy je nutné dodržet kumulativně 6 podmínek stanovených v 2 odst. § 2980 NObčZ, v opačném případě by se jednalo …více
Abstract:
Comparative advertising is in the local context, since 2001, allowed the marketing techniques thanks to harmonization with EU law Directive 2006/114 / EC concerning misleading and comparative advertising. Comparative advertising is in the Czech legal practice regulated by § 2980 NObčZ. To create a permissible comparative advertising must comply with the conditions set out cumulatively 6 in paragraph …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: prof. JUDr. Jozef Madliak, DSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace