Bc. Jana BAŘTIPÁNOVÁ

Diplomová práce

Marketing nákupního centra

Marketing of shopping center
Anotace:
Diplomová práce na téma "Marketing nákupního centra" se zabývá historickým vývojem nákupních center, specifiky jejich významu a řízením. Podstatnou částí je marketingová komunikace obchodních center, jež je stěžejní pro informování zákazníků obchodního centra. V praktické části je poté představeno obchodní centrum Futurum v Hradci Králové včetně jeho historického vývoje, vzniku, řízení a marketingu …více
Abstract:
This thesis focuses on Marketing of shopping center. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the specifics of shopping centers - historical development, different types, specifics of management and marketing. The practical part is focused on activities of shopping center Futurum in Hradec Králové. At first is presented its establishment, management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAŘTIPÁNOVÁ, Jana. Marketing nákupního centra. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce