Jan Růžička

Bakalářská práce

Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka

The impact of e-commerce promotion on social media on the customer.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem propagace e-shopů na sociálních sítích. Zaměřuje se na seznámení čtenáře s pojmy souvisejícími se sociálními sítěmi a e-shopy, jaké formy nátlaku ze strany e-shopů propagovaných na sociálních sítích na nás působí a jaké nástroje propagace jsou k dispozici. Následně formou dotazníkového šetření zjišťuje, za jakým účelem a jak často uživatelé sociální sítě používají …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the influence of e-commerce promotion on social media on the potential customer. It aims to introduce the reader to terms related to social media and e-commerce promotion on social media exerts on us and the available promotion tools. Subsequently, through questionnaire survey, it investigates the purpose and frequency of social media usage and e-commerce shopping by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: František Sudzina
  • Oponent: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93008