Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka – Jan Růžička
Jan Růžička
Bachelor's thesis
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
The impact of e-commerce promotion on social media on the customer.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem propagace e-shopů na sociálních sítích. Zaměřuje se na seznámení čtenáře s pojmy souvisejícími se sociálními sítěmi a e-shopy, jaké formy nátlaku ze strany e-shopů propagovaných na sociálních sítích na nás působí a jaké nástroje propagace jsou k dispozici. Následně formou dotazníkového šetření zjišťuje, za jakým účelem a jak často uživatelé sociální sítě používají …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the influence of e-commerce promotion on social media on the potential customer. It aims to introduce the reader to terms related to social media and e-commerce promotion on social media exerts on us and the available promotion tools. Subsequently, through questionnaire survey, it investigates the purpose and frequency of social media usage and e-commerce shopping by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93008
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: František Sudzina
- Reader: Antonín Pavlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93008
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel