Bc. Kristýna Pospíšilová

Diplomová práce

Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK

Building a Corporate Identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou corporate identity. V teoretickém hledisku je zde řešena důležitost prostředí včetně analýz jako je SWOT, PEST či Porterova analýza pěti sil, komunikační mix a public relations. V rámci corporate identity jsou rozebrány její subsystémy - corporate design, communication a culture. Vlastní práce je aplikována na společnosti SAP spol. s r. o. zabývající se převážně …více
Abstract:
The diploma thesis deals with issues of corporate identity. The theoretical aspect points out the importance of the environment including analyzes such as SWOT, PEST or Porter's analysis of five forces, communication mix and public relations. Within corporate identity, subsystems such as corporate design, communication, and culture are addressed. The main work is applied to SAP spol. s r. o. which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní