Bc. Tereza VESELÁ

Diplomová práce

Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR

Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic
Anotace:
Téma této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Téma je soustředěno na český trh a český influencer marketing na sociální síti Instagram. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketing na sociálních sítích, sociální síť Instagram a influencer marketing. Rovněž jsou zde popsány generace Y a Z. V praktické části této diplomové …více
Abstract:
The topic of this work is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic." The topic is focused on the Czech market and the Czech influencer marketing on the social network Instagram. The theoretical part defines the terms in the field of social media marketing, Instagram social network and influencer marketing. Generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Tereza. Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management