Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent

Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent
Abstract:
The aim of this work is to create a marketing strategy for a service promoting tourism in Tunbridge Wells (thereinafter as TW), which is a spa town in the county of Kent in the south-east of Enland. The theoretical part describes various marketing strategies of a new product in general. The analysis presents the results of the marketing research of visitor rate of the TW area, which showed that there …více
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9720

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.