Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie) – Mgr. Kateřina Jirků
Mgr. Kateřina Jirků
Master's thesis
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Obstacles in comprehension of the concept of natural numbers by pupils in the first period of primary school (case study)
Abstract:
Diplomová práce zachycuje pomocí metod případové studie překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v rozmezí 1. období 1. stupně základní školy. Teoretická část sleduje zavádění pojmu přirozeného čísla na počátcích základního vzdělávání, vymezuje problematiku poruch matematických schopností, dotýká se také tematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s tím souvisejícími …moreAbstract:
Using case study methods, the diploma thesis captures the obstacles in creating the concept of natural number in the pupil during the first period of primary school. The theoretical part follows the concept of natural number at the beginning of education, defines the issue of mathematical ability disorders, and also mentions the topic of education of a pupil with special educational needs and related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/buvgs/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRKŮ, Kateřina. \textit{Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ahd59g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Taneční a pohybová výchova pro 1. - 3. ročník 1. stupně základní školy
Kateřina Priščáková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Specifické potřeby dětí s diabete mellitus 1. typu na 1. stupni základní školy ve Středočeském kraji
Katarína Loskotová