Aneta Szulló

Bakalářská práce

Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj

„Regionální potravina” brand and its significance for regional development
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na označení kvality Regionální potravina a s ní spojené pojmy. Cílem práce bylo zhodnotit význam značky z pohledu spotřebitele a producenta. Pro naplnění stanoveného cíle jsem v rámci praktické části realizovala kvantitativní výzkum za použití metody dotazníkového šetření. Z něhož vyšlo, že Regionální potravina podporuje producenty v reklamě, dodává jim serióznost a umožňuje …více
Abstract:
This thesis is focused on brand Regionální potravina and related terms. Aim of this work was to evaluate meaning of the brand from the point of view of customers and producers. In order to fulfil the set goal, I carried out quantitative research using questionnaire survey method as part of the practical part. Evaluation of results was that the brand supports producers in advertising, gives them respect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Viera Papcunová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta