The NTC System of Learning as Applied in an English Kindergarten – Bc. Lucie Doležalová
Bc. Lucie Doležalová
Diplomová práce
The NTC System of Learning as Applied in an English Kindergarten
The NTC System of Learning as Applied in an English Kindergarten
Anotace:
Tato diplomová práce představuje a aplikuje metodu zvanou NTC system učení v prostředí anglické školky, kde zkoumá její výhody a použitelnost v bilingvním prostředí. Děti účastnící se tohoto výzkumu byly pozorovány a hodnoceny v průběhu šesti měsíců podle metodologie NTC, která byla nadále rozšířena o další activity. Výzkumu předchází teoretická část. Hlavní koncepty, kterými se zabývá, je nadání, …víceAbstract:
The present study introduces and applies the methodology of the NTC system of learning in an English kindergarten and observes its effectiveness and applicability in the total immersion program. Children chosen to participate in this investigation were observed and evaluated gradually within six months according to the NTC methodology, as well as extra activities. This research is preceded by theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zud7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
System for adaptive learning of Japanese based on language data
Alexander Macinský -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná