Bc. Martin Ryšánek

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro konkrétní podnikatelský subjekt. Cílem práce je vytvoření návrhu marketingové strategie, která bude reflektovat specifika daného subjektu a povede k dosažení jeho marketingových cílů. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu, strategického marketingu a analýzy podnikatelského prostředí. V praktické části jsou tyto …více
Abstract:
This thesis focuses on the creation of a marketing strategy for a specific business entity. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, strategic marketing and business environment analysis. In the practical part, this knowledge is applied in the analysis of a selected business entity and the design of its marketing strategy. The aim of the thesis is to create a proposal of a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON