Soňa Přílučíková

Bakalářská práce

Marketingový vliv soukromé instituce na obec Janov a mikroregion Litomyšlsko

Jak malá soukromá instituce působí na své okolí a jak mu prospívá

Marketing influence of private institution to village Janov and microregion Litomyšl
Anotace:
Tato bakalářská práce je konkrétní provedení marketingového výzkumu vlivu instituce, Jezdeckého klubu Alice a Lukáše Machových (JKALM), na její okolí. Obsahuje také informace o dostupných evropských fondech a dotacích využitelných v tomto druhu podnikání.
Abstract:
This bachelor work is a complete implementation of marketing research on the influence of the institution Jezdecký klub Alice a Lukáše Machových upon its environment. The work contains information about accessible European funds and subsidies which can be use in this business area.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB468

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: Vítězslav Hálek
  • Oponent: Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv