Bc. Veronika Peroutková

Diplomová práce

Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu

Analysis of marketing communications of selected device in tourism
Anotace:
Předmětem a cílem diplomové práce „Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu“ je zanalyzovat marketingovou komunikaci společnosti České Aerolinie, a.s. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o nástrojích marketingového mixu, především pak poznatkům o marketingové komunikaci a komunikaci obecně. Druhá část práce je věnována představení společnosti České …více
Abstract:
The main focus and the purpose of the master's dissertation „ Analysis of marketing communications of selected device in tourism “ is to analyze marketing communication of Czech Airlines company. The first part is focused on theoretical knowledges of marketing mix, especially knowledges of marketing communication and general communication. The second part is focused on description of Czech Airlines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze