Ondřej Paus

Bakalářská práce

Racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě - Valašské Meziříčí

Anotace:
Cílem této práce je racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě (mimo) - Valašské Meziříčí (mimo), a to na základě analýzy úseku z hlediska infrastruktury, provozu vlaků a provozních situací. Následné navržení změn řeší nevhodný stav zjištěný analýzou a vyhodnocení jednotlivých návrhů změn vychází ze současného i výhledového stavu infrastruktury i provozu na trati.
Abstract:
The aim of this work is the rationalization of train operation technology on the railway line Hranice na Moravě (outside) - Valašské Meziříčí (outside), based on an analysis of the section from the point of view of infrastructure, train operation and operational situations. The subsequent proposal of changes solves the unsuitable state identified by the analysis, and the evaluation of individual proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Matuška, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paus, Ondřej. Racionalizace technologie provozu vlaků v úseku Hranice na Moravě - Valašské Meziříčí . Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera