Kirill Smolin

Bakalářská práce

Marketingová komunikace hudební školy

Marketing of the music school “Let’s play!”
Anotace:
Malé firmy se musí v současném dynamickém a konkurenčním podnikatelském prostředí odlišit od svých konkurentů a používat nejmodernější metody, jak zaujmout a udržet si klienty. Klíčem k takovému úspěchu je marketingový plán, který klade důraz na kreativitu a originalitu. Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudební školy „Let’s play!“. Cílem této práce je prozkoumat aktuální marketingovou aktivitu …více
Abstract:
In today's dynamic and competitive business environment, small businesses must differentiate themselves from their competitors and use the latest methods to attract and retain clients. The key to such success is a marketing plan that emphasizes creativity and originality. This bachelor thesis deals with the marketing of the music school "Let's play!". The aim of this thesis is to examine the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89796