Ing. Karolína Kestřánková

Bakalářská práce

Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (případová studie projektu Reemtsma Int. - West McLaren Mercedes)

Forms, procedures and practices of managing media within PR organisation responsible for sponzoring F1 team (case study Reemtsma Int. - F1 West McLaren Mercedes team)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací s důrazem na oblast sponzoringu ve Formuli 1. Rozvádí sponzoring jako jeden z nástrojů marketingové komunikace a dále jako komunikaci značky. Popisuje základní formy a postupy práce s médii v rámci společnosti Reemtsma International Praha (nyní Imperial Tobacco ČR, s.r.o.). Prakticky znázorňuje několik marketingových aktivit firmy …více
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with theory and practices of marketing communications accenting the field of sponsoring Formula 1. It specifies sponsoring as one of the marketing communications tools and as a brand communication. It describes basic forms and processes of working with the media in Reemtsma International Praha) (at the present time Imperial Tobacco ČR s.r.o). The Bachelor's thesis virtually …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní