Bc. Michaela Mašková

Diplomová práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků

Customer satisfaction rating
Anotace:
Cílem diplomové práce je vhodnými metodami a postupy zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami a navrhnout doporučení, která by společnost mohla využít pro svůj další rozvoj v této oblasti. Teoretická část vtahující se k tématu je zpracována v první kapitole. V úvodu praktické části je představena společnost Salon Mex a dále jsou prozkoumána sekundární data a poté …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to use appropriate methods and procedures to determine whether the customers of the selected company are satisfied with the services offered and to propose recommendations that the company could use for its further development in this area. The theoretical part related to the topic is elaborated in the first chapter. In the beginning of the practical part, the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dyznv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma