Minimalismus ve filmu Under the Skin – Marek Mrkvička
Marek Mrkvička
Bakalářská práce
Minimalismus ve filmu Under the Skin
Minimalist style of Under the Skin
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit čtenáři možnosti minimalistického filmového stylu a nelézt odpověď na otázku, jak lze vystavět komplexní narativní film s minimem výrazových prostředků. V rámci práce bude na základě neoformalistické filmové analýzy snímku Under the skin popsáno, jak je s využitím jasně vymezeného a záměrně zúženého pole možností v kreativním procesu možné vystavět soudržné filmové dílo …víceAbstract:
The aim of this thesis is to give the reader an idea of the possibilities of minimalist film style and find an answer to the question of how to create a complex narrative film with minimum of cinematic techniques. In the course of the text, neoformalist analysis of the feature film Under the Skin serves as a basis, showing the possibility of creating a coherent film work using clearly defined and deliberately …víceKlíčová slova
slow cinemaKlíčová slova
britská kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
minimalismus (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/17905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2022
- Vedoucí: Petr MAREK
- Oponent: Michal BÖHM
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 11. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Technické prostředky stylizace obrazu
Simon Todorov