Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a. s. – Bc. Lenka RANDÁČKOVÁ
Bc. Lenka RANDÁČKOVÁ
Diplomová práce
Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a. s.
Sales promotion activities in company Linea Nivnice Inc.
Anotace:
Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim …víceAbstract:
Linea Nivnice Inc. belongs nowadays to the three biggest producers of fruit drinks in the Czech republic. In my diploma work I would like to concentrate on sales promotion activities of this company. Expenses on sales promotion are increasing continually and nothing indicates that it should not be going up in the future. Sales promotion belongs to activities, which communicate directly to individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Identifikátor:
444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
- Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RANDÁČKOVÁ, Lenka. Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová