Americko-čínská obchodní válka a její význam pro mezinárodní obchod – Bc. Darya Nikiforova
Bc. Darya Nikiforova
Diplomová práce
Americko-čínská obchodní válka a její význam pro mezinárodní obchod
The US-China trade war and its significance for international trade
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv americko-čínské obchodní války na mezinárodní obchod. Cílem je zajistit přesné důsledky této války na USA, ČLR, EU a africké státy pomocí aplikovaných strategii zkoumaných států a provedené PESTLE analýzy obojích států. Práce dává definice pojmů jako obchodní válka, absolutní a komparativní výhody, globalizace, merkantilismus, strategie modrého oceánu, kromě toho …víceAbstract:
The thesis examines the impact of the US-China trade war on international trade market. The target is to ensure the exact consequences of this war on the USA, the PRC, the EU and African states using the applied strategies of the investigated states and a PESTLE analysis of both states. The thesis gives definitions of terms such as trade war, absolute and comparative advantages, globalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 1. 2024
Švejdar, L.
6. 1. 2024