Karolína VÁVROVÁ

Bakalářská práce

Návrh nové marketingové strategie na Pinterest

The proposal of marketing strategy on Pinterest
Anotace:
Firma Preciosa a. s. je jedním z největších výrobců svítidel na světě s dlouholetou tradicí. V současnosti firma nabízí své produkty nejen na světových výstavách a veletrzích, v katalozích, na webových stránkách, ale také na sociálních sítích, především Facebook a Instagram. Podle statistik z března 2018 se do popředí dostává i Pinterest. Do roku 2018 vyráběla firma většinou velké zakázky pro firmy …více
Abstract:
Preciosa a. s. is one of the largest lighting manufacturers in the world with a long tradition. The company offers its products not only at world expositions and fairs, in catalogues, but even on social media, most importantly Facebook and Instagram. Based on the statistic data from March 2018, Pinterest is also starting to rise in popularity. Until the year 2018, the company used to offer its products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁVROVÁ, Karolína. Návrh nové marketingové strategie na Pinterest. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management