Návrh nové marketingové strategie na Pinterest – Karolína VÁVROVÁ
Karolína VÁVROVÁ
Bakalářská práce
Návrh nové marketingové strategie na Pinterest
The proposal of marketing strategy on Pinterest
Anotace:
Firma Preciosa a. s. je jedním z největších výrobců svítidel na světě s dlouholetou tradicí. V současnosti firma nabízí své produkty nejen na světových výstavách a veletrzích, v katalozích, na webových stránkách, ale také na sociálních sítích, především Facebook a Instagram. Podle statistik z března 2018 se do popředí dostává i Pinterest. Do roku 2018 vyráběla firma většinou velké zakázky pro firmy …víceAbstract:
Preciosa a. s. is one of the largest lighting manufacturers in the world with a long tradition. The company offers its products not only at world expositions and fairs, in catalogues, but even on social media, most importantly Facebook and Instagram. Based on the statistic data from March 2018, Pinterest is also starting to rise in popularity. Until the year 2018, the company used to offer its products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Karolína. \textit{Návrh nové marketingové strategie na Pinterest}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8s9m9z/.
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Karolína. Návrh nové marketingové strategie na Pinterest. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Digitální marketingová strategie sociálních podniků
Michaela Kulhánková