Po čem ženy touží? Proměna mediálního obrazu mužství na stránkách časopisu Cosmopolitan – Mgr. Martina Leciánová
Mgr. Martina Leciánová
Bakalářská práce
Po čem ženy touží? Proměna mediálního obrazu mužství na stránkách časopisu Cosmopolitan
What women want? Transformation of the media portrait of manhood in Cosmopolitan magazine
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá proměnou mediálního obrazu muže v ženském lifestylovém časopise Cosmopolitan. S pomocí obsahové analýzy se na vzorku konstruovaném z vydání z let 1995, 2001 a 2009 snaží identifikovat, jakými způsoby je ve vybraných ročnících prezentován obraz muže. Přednostně se pak zaměřuje na to, zda vybrané ročníky reflektují změny ve společnosti a s nimi související nové …víceAbstract:
The presented thesis deals with transformation of media portrait of man in female lifestyle magazine Cosmopolitan. By means of the content analysis research method it tries to identify techniques which construct portrait of men in chosen volumes of years 1995, 2001 and 2009. In preference it focuses on detection whether the volumes reflect shifts in society and new requirements to men and their characters …víceKlíčová slova
sociální a mediální konstrukce reality ideologie hegemonie Cosmopolitan gender identita krize mužské identity hegemonní tradiční a nová maskulinita obsahová analýza výzkumná práce social and media construction of reality ideology hegemony identity male identity crisis traditional and new masculinity content analysis research thesis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z4x7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LECIÁNOVÁ, Martina. \textit{Po čem ženy touží? Proměna mediálního obrazu mužství na stránkách časopisu Cosmopolitan}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ltv2p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Islam and social media in Indonesia and Malaysia
Vendula Zdarsová