Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Simona Krpálková
Bc. Simona Krpálková
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá ekonomickou analýzou vybraného podniku. Součástí analýzy je zkoumání finančních ukazatelů a rovněž analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Metodika analýzy vychází z metod a nástrojů představených v teoretické části práce. Cílem práce je poskytnutí uceleného obrazu o hospodaření vybrané firmy. Dílčím cílem je pak uvedení vhodných doporučení vedoucí ke zlepšení situace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the economic analysis of a chosen company. The analysis consists of analysis of financial indicators as well as the analysis of the company’s external and internal environment. Methodology of the analysis is based on the methods and instruments presented in the theoretical part of the thesis. The aim of the thesis is to provide a complex overview of the economic condition …víceKlíčová slova
Ekonomická analýza finanční analýza analýza makroprostředí PEST analýza analýza mikroprostředí Porterova analýza pěti konkurenčních sil analýza vnitřního prostředí Model 7S. Economic Analysis Financial Analysis Macro Environment Analysis PEST Analysis Micro Environment Analysis Porter’s Five Forces Analysis Internal Environment Analysis McKinsey 7S Model
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pzxw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Martin Štěrba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Alisa Botsula