Bc. Lenka Dolníčková

Bakalářská práce

Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních

Clasroom climate in schools with dalton elements and in traditional schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá klimatem školní třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních. Teoretická část vymezuje pojmy škola a školní třída, daltonský plán, a klima školy a školní třídy. Empirická část zahrnuje průběh výzkumného šetření s úkolem porovnat rozdíly v názorech žáků a učitelů na klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních.
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with classroom climates in traditional schools and schools with Dalton elements. Theoretical part defines basic terms such as school, class, Dalton plan and school climate as well as classroom climate. Empirical part includes the research process itself. The aim of the research is to compare differences of pupils’ and teachers’ opinions about classroom climates in both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta