Adéla Richterová

Bakalářská práce

Výzkum potřeb zákazníků restauračního zařízení v rekreačním středisku Jedovnice.

Customer Needs Research conducted at a Restaurant in Jedovnice Recreation Centre
Anotace:
Na základě teoretické přípravy z oblasti poznatků vybraných oborů aplikované psychologie a vyhodnocení dat získaných z dotazníkového šetření provedeného u zákazníků konkrétního restauračního zařízení vytýčit relevantní potřeby související s gastronomickými službami konkrétního podniku, s cílem zlepšení jejich kvality pro navýšení návštěvnosti a spokojenosti budoucí klientely.Prostřednictvím zpětněvazebných …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.