Ing. Lucie Černá

Bakalářská práce

Marketing fotbalového klubu

Football Club Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou marketingu v životě firmy. V teoretické části popisuje historický vývoj marketingu, vytyčuje základní marketingové nástroje a prezentuje jejich vliv ve společnosti. Zejména se zaobírá analýzami firemního prostředí (STEEP, SWOT, Porterův model) a marketingovým a komunikačním mixem. Praktická část se zabývá již konkrétní firmou, v tomto případě sportovním klubem …více
Abstract:
This bachelor thesis concerns with the role of marketing in the life of the company. In the theoretical part it describes historical development of marketing, defines basic marketing tools and presents their influence in the company. It mainly concerns with analysis of the firm environment (STEEP, SWOT, Porter’s model) and with marketing and communication mix. The practical part is concerned with concrete …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance