Aneta Hüblová

Bakalářská práce

Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX

Comparison of branding at the Rudolfinum Gallery and the DOX Center for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce řeší přístup k vedení brandingu v kulturním sektoru, přičemž se konkrétně zaměřuje na oblast kunsthalle. Cílem práce je zanalyzovat, popsat a závěrem porovnat, jak přistupují ke svému brandingu dvě vybrané instituce příbuzného typu. V teoretické části je poskytnut vhled do sféry značky, brandingu a muzeum brandingu, včetně jeho specifik a elementů, v rámci nichž je věnována výrazná …více
Abstract:
The bachelor's thesis addresses the approach to branding in the cultural sector, focusing specifically on the kunsthalle area. The aim of this work is to analyze, describe and as a conclusion compare how two selected institutions of a related type approach their branding. The theoretical part provides an insight into the field of brands, branding and the museum branding, including its specifics and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86899