Lucie Střelecká

Bakalářská práce

Digitální komunikace centrálních bank v kontextu marketingu

Digital Communication of Central Banks in Context of Marketing
Anotace:
Digitální prostředí je v soudobé společnosti zcela nezbytnou součástí komunikačního procesu. Tento trend není výjimkou ani v oblasti finančního sektoru, kde centrální banky zaujímají klíčovou roli v udržování stability a řízení měnové politiky. V souvislosti s tím nabývá digitální komunikace centrálních bank zásadního významu, jelikož poskytuje prostor pro interakci s veřejností, sdílení informací …více
Abstract:
The digital environment is an essential part of the communication process in contemporary society. This trend is no exception in the financial sector, where central banks play a key role in maintaining stability and managing monetary policy. In this context, digital communication by central banks is becoming essential as it provides a space for interaction with the public, for sharing information and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Lukáš Jursa
  • Oponent: Ondřej Badura

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace