Zhodnocení propagace Zlínského kraje v cestovním ruchu – Pavla Kabourková
Pavla Kabourková
Diplomová práce
Zhodnocení propagace Zlínského kraje v cestovním ruchu
The evaluation of the marketing promotion of the Zlín district in the field of travel movement
Anotace:
Práce charakterizuje Zlínský kraj a popisuje jeho marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu od vzniku kraje v roce 2001. Celý vývoj propagace je následně zhodnocen a jsou nabídnuty návrhy na její vylepšení. Součástí práce je vyhodnocení nejnavštěvovanějších památek a zhodnocení jejich propagačních aktivit. Poslední část práce představuje vlastní výzkum, jehož cílem bylo oslovit subjekty aktivně …víceAbstract:
The graduation thesis describes the Zlín district and its marketing communication in the field of travel movement since the formation of districts in the Czech Republic. The whole marketing promotion is consequently evaluated and the author recommends some steps for its improvement. The part of this theses is also the description of the most visited sights and the evaluation of its marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ondřej Kapusta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva