Adam Vávra

Bakalářská práce

The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games

The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games
Anotace:
v roce 1992 byla vydána první MMORPG hra jménem Neverwinter Nights, pak následovali další, některé povstaly nad ostatní, některé zase upadly do zapomnění. Takový příklad může bát World of Warfract, nejpopulárnější MMORPG na planetě nebo Eve Online s hráčskou ekonomikou a zapomenutá jména jako The Chipped Dagger nebo Wonderland Online. Nový žánr poskytnul nové způsoby monetizace jak generovat tržby …více
Abstract:
In 1992 was released the first MMORPG called Neverwinter Nights, then followed others, some stood above some fall into oblivion such an example can be World of Warcraft, the most popular MMORPG on the planet or Eve Online with its player based economy and forgotten names like The Chipped Dagger, or WonderLand Online. New genre opened new ways of monetization and generating revenue over a long period …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Marcela Kubalová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod