Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi – Bc. Tereza Deutschová
Bc. Tereza Deutschová
Bakalářská práce
Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi
The Voluntary Relinquishing of Privacy due to marketing
Anotace:
Bakalářská práce „Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi“ se zabývá databázovým marketingem a jeho strategiemi, umožňující sběr zákaznických dat. Tato práce zhodnocuje současný stav problematiky a poukazuje na nové trendy. Je na ní nahlíženo také z oblasti psychologie a práva. Praktická část této práce obsahuje kvantitativní výzkum, který zkoumá hlavně motivaci zákazníků …víceAbstract:
Bachelor thesis “The Voluntary Relinquishing of Privacy due to marketing” deals with database marketing and its strategies enable collecting customer data. This thesis evaluates present situation of the field and point to new trends. It is seen from psychology and law sphere too. The practical part of this thesis include quantitative research which explore mainly costumer motivation of notification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qc4xo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Tomáš Kejdana -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský