Psychometrické charakteristiky dotazníku GQ-ASC: Pilotní studie – Bc. Jasmína Aldabaghová
Bc. Jasmína Aldabaghová
Bakalářská práce
Psychometrické charakteristiky dotazníku GQ-ASC: Pilotní studie
Psychometric properties of GQ-ASC questionnaire: A pilot study
Anotace:
Dotazník Girl’s Questionnaire for Autism Spectrum Disorder (GQ-ASC) je v současnosti jediný screeningový nástroj, který si klade za cíl identifikovat poruchu autistického spektra (PAS) u dospělých žen. Nové studie poukazují na pohlavní rozdíly v symptomech PAS. V důsledku těchto rozdílů získávají ženy s PAS diagnózu výrazně později a méně často než muži, což u nich může vést k rozvoji psychických poruch …víceAbstract:
The Girl’s Questionnaire for Autism Spectrum Condition (GQ-ASC) is currently the only screening tool that aims to identify autism spectrum disorder (ASD) in adult women. New studies point to gender differences in ASD symptoms, leading to new questions in diagnosis and clinical practice. As a result of these differences, women with ASD are diagnosed much later and less often than men, which can lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pb9bm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Katarína Šafárová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Lacko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Výchova a vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Martin Dytrych -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová