Profil zákazníků - investorů - green finance v České republice – Bc. Sanel Konaković
Bc. Sanel Konaković
Diplomová práce
Profil zákazníků - investorů - green finance v České republice
Customer persona of a green retail investor in Czech republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zeleného investování. Cílem práce je vytvořit customer personu retailového investora do zelených investic v ČR. Důležitou součástí literární rešerše je zkoumání toho, co je to customer persona, jaké jsou determinanty zelené investice a jaký je význam greenwashingu v zeleném investování. Práce obsahuje metodologický manuál, který umožňuje opakovat provedený kvalitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of green investing. Main goal is to create a customer persona of a retail investor in green investments in the Czech Republic. An important part of the literature research is the investigation of what a customer persona is, what are the determinants of green investment and what role plays greenwashing in green investing. The work contains a methodological manual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin -
Profil zákazníka restaurací McDonald´s v Liberci
Karel Hruboš -
Elektronické vzdělávání v ČR: Profil zákazníka a situace na trhu
Jan Komrska -
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Lucie Nováková -
Analýza marketingové strategie a profil zákazníka Penzionu Skalíček
Kateřina Hudziecová -
Profil zákazníka franchisové kavárny, jeho potřeby, přání a preference.
Kateřina Kostřížová -
Wind Turbines and recreational landscapes: Visual preference of energy generation within tourism among emerging green energy demands
Olivia Andersen -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina
Název
Vložil
Vloženo
Práva