Martin Henčl

Diplomová práce

Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli

Czech consumers' perception of the BMW car brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním německé automobilové značky BMW českými spotřebiteli. V první části této diplomové práce se autor věnuje teorii. Autor provedl literární rešerši z ověřených zdrojů, kde popsal teorii značky. Došlo k přiblížení co značka znamená jako pojem, jaké jsou náležitosti značky a také přiblížil z teoretického hlediska, co znamená povědomí o značce. Je zde také zmíněna …více
Abstract:
This thesis deals with the perception of the German car brand BMW by Czech consumers. In the first part of this thesis the author deals with the theory. The author conducted a literature search from verified sources to describe the brand theory. There was an approach to what brand means as a concept, what are the essentials of a brand and also approached from a theoretical point of view what brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89262