Bc. Michaela Stejskalová

Bakalářská práce

Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu

The use of communication mix to shaping identity of the business entity
Anotace:
Práce se zaměřuje na zefektivnění využívání nástrojů komunikačního mixu při utváření identity vybraného podnikatelského subjektu. Cílem práce je zjistit, jak můžeme využít marketingový komunikační mix ke zlepšení firemní identity v podmínkách tuzemského trhu. V části bakalářské práce, která se zabývá teoretickými východisky, je popsána marketingová strategie, marketingový plán a marketingový mix, další …více
Abstract:
The thesis focuses on the more effective use of communication mix tools in shaping the identity of the selected business entity. The aim is to find out how we can use the marketing communication mix to improve the corporate identity in terms of the domestic market. The theoretical part describes a marketing strategy, a marketing plan and the marketing mix, next chapters deal with the tools of the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní