Roman Rouchovanský

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb

Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikace, vymezení a analýza jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti v obasti gastronomických služeb. V teoretické části bude vymezena problematika marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Teoretická část bude vycházet z aktuální odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních přístupů v oblasti marketingu služeb …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.