Vladimír Kobosil

Bachelor's thesis

Digitální marketing ve vzdělávacích institucích

Digital marketing in educational institutions
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingu a jeho digitálnímu odvětví. Mezi důležité nástroje digitálního marketingu patří rovněž sociální sítě, kterým je v práci také věnována pozornost. V úvodu praktické části byla analyzována vzdělávací instituce Ambis vysoká škola, a.s. V druhé části bylo prováděno dotazníkové šetření, které mělo za cíl, zjistit pohled a spokojenost studentů s digitálními nástroji, …more
Abstract:
This bachelor thesis introduces marketing and its digital branches. Social networks, an important instrument amongst digital marketing, are also discussed in this thesis. AMBIS Vysoká škola a.s., an academical education institution, is analyzed within the introduction of the practical part. The second part is focused on finding out the view and happiness of students with the digital instruments that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.