Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě – Marta Demyanchuk
Marta Demyanchuk
Diplomová práce
Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě
Future of third party cookies in programatic advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na současnou situaci cookies v programatické reklamě a zkoumá možné alternativy ke cookies třetích stran. Práce vychází z výzkumných otázek týkajících se aktuální situace cookies v programatické reklamě, rozdílů mezi cookies prvních a třetích stran, připravenosti vydavatelů na konec cookies třetích stran, rizik spojených s tímto přechodem a odlišností zahraničního programatického …víceAbstract:
This thesis focuses on the current situation of cookies in programmatic advertising and explores possible alternatives to third-party cookies. The research is based on questions regarding the current state of cookies in programmatic advertising, differences between first-party and third-party cookies, preparedness of publishers for the end of third-party cookies, risks associated with this transition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Nikola Fořt Levová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod