Marta Demyanchuk

Diplomová práce

Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě

Future of third party cookies in programatic advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na současnou situaci cookies v programatické reklamě a zkoumá možné alternativy ke cookies třetích stran. Práce vychází z výzkumných otázek týkajících se aktuální situace cookies v programatické reklamě, rozdílů mezi cookies prvních a třetích stran, připravenosti vydavatelů na konec cookies třetích stran, rizik spojených s tímto přechodem a odlišností zahraničního programatického …více
Abstract:
This thesis focuses on the current situation of cookies in programmatic advertising and explores possible alternatives to third-party cookies. The research is based on questions regarding the current state of cookies in programmatic advertising, differences between first-party and third-party cookies, preparedness of publishers for the end of third-party cookies, risks associated with this transition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Nikola Fořt Levová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92496

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod